Juist de gerechtsdeurwaarder wiens ambt het is om regels te handhaven, moet zich strikt aan die regels houden. Vurich neemt het ambt van gerechtsdeurwaarder bloedserieus en is toegewijd aan de hoogste ethische en professionele standaarden. Deze zijn van toepassing op al onze mensen, ongeacht hun rol. De mensen van Vurich dienen professioneel en in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving te handelen, in het bijzonder met de beroeps- en gedragsregels van de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders.
Deze regels houden onder meer in:
Klacht indienen
Iedere belanghebbende die niet tevreden is over de dienstverlening van Vurich, is gerechtigd zich te beklagen. Klachten kunnen worden gericht aan: balie@vurich.nl.
Een klacht moet bevatten de naam en het adres van klager, het dossiernummer van de gerechtsdeurwaarder en een duidelijke omschrijving van het handelen of nalaten waar de klacht betrekking op heeft. De klacht wordt behandeld volgens de klachtenregeling van Vurich en de Algemene Wet Bestuursrecht. Na ontvangst van een klacht, wordt de ontvangst schriftelijk bevestigd onder toezending van de klachtenregeling. De gerechtsdeurwaarder onderzoekt de klacht en neemt een besluit binnen zes weken na ontvangst, tenzij besluitvorming voor ten hoogste vier weken wordt verdaagd.
Vurich B.V. is gevestigd in Amsterdam en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 69092990.
Onze activiteiten staan bekend bij en/of zijn vergund door: